sERPa bevezetése
Tapasztalt ERP tanácsadónk segít a teljes bevezetési folyamat ideje alatt, a kapcsolatfelvételtől kezdve az éles indulásig, ha szükség a bevezetést követően az üzemeltetés során is.
1. Kapcsolatfelvétel
Felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon vagy interneten keresztül. Díjmentes konzultációval, programbemutatóval állunk rendelkezésére a Self-Supporting System KFT székhelyén, valamint az Önök irodájában.
2. Felmérés, ajánlat
Személyes találkozások, beszélgetések során felmérjük az Önök igényeit és ennek megfelelően testreszabott, részletes ajánlatot adunk a szoftverre, igény esetén egyedi pluginek fejlesztésére, számítógépeik üzemeltetésére, korszerűsítésére.
3. Szerződéskötés
A felmérés eredményeként létrejövő követelményspecifikáció alapján írásba foglalt kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk.
4. Bevezetés, üzembehelyezés
A szerződésben foglaltak szerint megtörténik a működési feltételek megteremtése a program Telepítése. Ezt követi a program Paraméterezése, Felhasználói jogosultságok beállítása, Adatmigráció, Testreszabás, szükség szerint Pluginek készítése, Oktatás, és az Éles indulás támogatás.
5. Rendelkezésre állás
Folyamatosan kapcsolatban maradunk Önnel. Nagy tapasztalattal rendelkező, személyes tanácsadója munkaidőben, telefonon keresztül áll rendelkezésére, kérdéseinek megválaszolására, az Ön által nem megoldható teendők elvégzésére.
1. Kapcsoltfelvétel
Előzetes igényfelmérés keretében vizsgáljuk meg, hogy a sERPa rendszer lehetőségei és funkciói lefedik-e az ügyfél igényeit. Megvizsgáljuk, hogy egy-egy cégspecifikus plugin hogyan teheti még gördülékenyebbé a napi munkavégzést a bevezetést követően. Amennyiben valós előnyt, előrelépést hozhat az ERP rendszer bevezetése csak ekkor érdemes továbbhaladni a teljes folyamaton. A sikeres bevezetési folyamat megkerülhetetlen feltétele a teljes elkötelezettség a partner részéről. Fentiek együttes megléte esetén vállalkozunk a feladatra.
2. Felmérés, ajánlat
A részletes felmérést követően megtervezzük a követelmények és a vállalatirányítási rendszer funkcióinak összehangolását, hogy azok a partner üzleti folyamatait a lehető legmagasabb szinten támogassák.
Elkészítjük a részletes követelményspecifikáció dokumentumot, amely bemutatja a vállalatirányítási rendszerben kialakításra kerülő területek funkcióit és működését, valamint tartalmazza a követelményeket, a megvalósítási tervet, és a szükséges programfejlesztési igények leírását.
3. Szerződéskötés
A felmérés eredményeként létrejövő követelményspecifikáció lesz az alapja a licencre, a bevezetési tanácsadásra és az esetlegesen szükséges fejlesztésekre vonatkozó árajánlatunknak, valamint a végleges szerződésnek.
4. Bevezetés, üzembehelyezés
Ezek után kezdődik a megálmodott rendszer bevezetése, üzembehelyezése.
Kollégáink elvégzik az integrált vállalatirányítási szoftver és a szükséges MS SQL adatbáziskezelő rendszer telepítését a szerveren, illetve valamennyi munkaállomáson. Hosztolt rendszerek esetében az üzembehelyezés az SSS KFT által üzemeltetett szerveren történik.
A paraméterezési munka során a követelményspecifikációban meghatározottak szerint állítjuk be az üzleti folyamatokat. A fő funkciók (pl.: vevőszámla bevitel funkció) működését külön-külön vezérlő funkciókkal lehet szabályozni (pl.: vevőszámla paraméter funkció) a felhasználói felületről. Itt állítjuk be azokat az automatizmusokat, amelyek a felhasználók mindennapjait megkönnyítik.
Az egyeztetett felhasználói jogosultságok alapján beállítjuk a jogosultsági szinteket, és elkészítjük a felhasználói menüket.
Ügyfelünk korábban használt rendszereiben tárolt adatait a célszerűség határain belül átkonvertáljuk az integrált vállalatirányítási rendszerbe.
Valamennyi ügyfelünk számára teljesen testre szabjuk a rendszert. Az esetlegesen felmerült fejlesztési igényeket rögzítjük, amely alapján elkészítjük a szükséges fejlesztéseket, plugineket. Az elkészült rendszert tesztelés után adjuk át kipróbálásra. A próbaüzem során felmerülő további módosítási igények alapján véglegesítjük a paraméterezéseket.
A bevezetési folyamat fontos része a végfelhasználók oktatása. Az oktatás keretében megismertetjük a vállalatirányítási rendszer általános, alapvető összefüggéseit, működési logikáját. Ezt követően bemutatjuk a paraméterezés során beállított automatikus folyamatokat, illetve a részletes felhasználói feladatokat. A gyakorlásra napi feladatokat és erre kialakított tesztfelületet hozunk létre. Az oktatás végén munkatársai tudását különféle tesztfeladatok segítségével ellenőrizzük.
A rendszer éles indításakor a helyszínen és a központból is segítjük a felhasználókat. Biztosítjuk a telephelyek munkájának zökkenőmentes folytonosságát. Munkánk során felkészítjük a Partnereink által kijelölt kulcsfelhasználókat az esetlegesen felmerülő problémák elhárítására.
5. Rendelkezésre állás
A bevezetést követően külön szerződés keretein belül további támogatást nyújtunk partnereink igénye alapján. SQL adatbázis-kezelő üzemeltetése, frissítése, sERPa rendszerek telepítése, üzemeltetése, frissítése. Újabb kliensek telepítése. Napi mentések az adatbázisokról, OVPN kapcsolat biztosítása.
Újabb felhasználói menük kialakítása, felmerülő problémák megoldására javaslat, vagy maga a megvalósítás.